Ahad, 18 Disember 2011

My Best Girl Friends , Lolita

Hah , tok nya Lolita . GF aku haha . kck sik ? mex dwak bgeng since form 4(2009) smpai nektok . haha . Nya bes bha . owg salu padah nya tok sik da perasaan lam klas haha jaek nar towg yha , p hati nya melimpah2 ada perasaan haha . Mek dwak nank sama palak la . Dimana ada Emelda (aku) , di situ ada lolita . Nang kdak belangkas lah aku an nya sampe pnah dicop lesbian , haha oiii nya kawan aku lah . Next year aku an nya stpm dh . haha . sama klas . arap2 next year aku sma ddok an lolita . hehe . kos thon tok aku ddok an lalo (pemain bol) p skjap jak lah bab lalo dh bhnti haha . aku ddok2 sowg jak lah kt dpn . haha cian aku . k lah , aku c tauk g apa mok cta apa . pey ctok jak k . Bye . Gbu all my followers . Shallom :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.